Педагогічні здобутки

Мої педагогічні здобутки складаються з того, що діти, які приходять в дошкілну групу, багато чого не вміють. Вони ніколи не відвідували садочок. Тому їм потрібно багато чому ще навчитись: правил етикету, користуватись ножицями, вчитись спілкуватись з однолітками і дорослими. У деяких - відсутні навички самообслуговування.  Рівень знань таких дітей значно нижчий, ніж у дитини, яка систематично відвідує дошкільну групу. Вони не знають правил комунікації як  з дорослими так і з дітьми. Їм  доводиться проходити за рік  програму середньої та старшої групи. Тому на початку навчального року я починаю з заняття середнього рівня. Навчаю слухати і чути, узгоджувати свої дії з своїми однолітками та старшими, домовлятися, поважати та враховувати думку іншого. Заохочую постійно піклуватися про власне здоров'я. Розширюю інтерес до пізнавальної діяльності, творчого використання власних знань і умінь.
  Психологічна розвиненість дитини дошкільного віку характеризується можливістю дитини проявити свою продуктивну активність у взаємодіїї з навколишнім світом через різні види діяльності. Така розвиненість передбачає фізичний, емоційний, пізнавальний і особистісний розвиток дитини. Такі якості є фундаментальними для новоутворень дошкільного дитинства, вони визначають психічну активність дитини як суб'єкта розвитку та подальшого саморозвитку і забезпечують легку адаптацію дитини до нового соціального статусу учня початкової школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар